Czerwona lampka ostrzegawcza dla przedsiębiorców. Oto popularne pułapki reklam w Google

pozycjonowanie w sieci
Chociaż pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads cieszą się podobnie wysokim poziomem popularności wśród przedsiębiorców, to właśnie ta pierwsza usługa zawiera sporą ilość pułapek, w jakie może wpaść przyszły reklamodawca przed podpisaniem umowy za agencją SEM | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Mimo coraz bardziej transparentnych działań specjalistów SEM, nadal w branży marketingowej można znaleźć dużo nierzetelnych ekspertów, którzy kuszą niczego nieświadomych przedsiębiorców wszelkiego rodzaju obietnicami w trakcie realizacji pozycjonowania czy Google Ads. Czas z tym skończyć! Jeżeli jesteś w trakcie poszukiwania wyspecjalizowanej agencji, sprawdź to zestawienie najpopularniejszych pułapek promowania biznesu w wyszukiwarce Google. Dzięki lekturze tego artykułu, będziesz w stanie podjąć świadomą i przede wszystkim dobrą decyzję. Zapraszamy!

Czarna lista pozycjonowania stron. Tego się wystrzegaj, aby Twoje SEO przyniosło efekt!

Chociaż pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads cieszą się podobnie wysokim poziomem popularności wśród przedsiębiorców, to właśnie ta pierwsza usługa zawiera sporą ilość pułapek, w jakie może wpaść przyszły reklamodawca przed podpisaniem umowy za agencją SEM. Zdecydowana większość z nich dotyczy po prostu ceny za usługę oraz objętości prac w wybranych pakietach na pozycjonowanie stron firmowych. Uważać warto przede wszystkim na podawanie dokładnych kwot realizacji SEO bez wcześniejszego zapoznania się z historią portalu, konkurencją z branży czy oczekiwaniami przedsiębiorców. Tylko rzetelna analiza będzie w stanie wykazać, jaka kwota jest niezbędna do podjęcia walki o najwyższe lokaty w zestawieniu Google. Doświadczeni eksperci z agencji AFTERWEB podkreślają również, że za absolutnie podstawowe czynności w trakcie realizowania reklamy organicznej uważa się optymalizację serwisu pod algorytm, działania z zakresu link buildingu i content marketing zewnętrzny lub wewnętrzny. Jeżeli w Twoim pakiecie nie ma wyżej podanych usług, spróbuj poszukać innej, bardziej rzetelnej oferty za SEO. Szczególną ostrożność zachowaj też przy wszelkiego rodzaju obietnicach: pozycji czy czasu dotarcia do TOP 3 rankingu. W przypadku pozycjonowania, są one bez pokrycia! 

„Ze względu na olbrzymią popularność pozycjonowania stron internetowych w ostatnich latach, nierzetelni specjaliści SEO coraz częściej kuszą potencjalnych reklamodawców różnego rodzaju pułapkami. Marketingowe chwyty obiecują błyskawiczne dotarcie na topowe lokaty zestawienia oraz konkretne wyniki sprzedażowe. W rzeczywistości jednak, ciężko jest estymować czas, jaki będzie niezbędny do pokonania branżowej konkurencji. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku gwarancji konkretnej lokaty. Profesjonalne pozycjonowanie wyklucza takie zachowania!”

Źródło: https://afterweb.pl/

Kontrola słów kluczowych oraz geolokalizacji, czyli skuteczne Google Ads bez tajemnic

Nieco mniej pułapek czeka na Ciebie podczas wyboru agencji do reklamy Google Ads. Głównie ze względu na fakt, że kampanie sponsorowane są zdecydowanie bardziej mierzalne od działań SEO. W tym przypadku zaleca się jednak ostrożne podejście do kwestii wyboru słów kluczowych. Jeżeli prowadząca w Twoim imieniu firma obiecuje gigantyczny ruch na stronie, sprawdź ilość fraz oraz ich potencjał sprzedażowy. Coraz popularniejszą praktyką jest wykorzystywanie haseł ogólnych, a takie nigdy nie doprowadzą reklamy w wyszukiwarce do konwersji. Ponadto stanowi to chwyt, jaki powoduje wysoki poziom przepalania marketingowego budżetu. Podobnie jest w przypadku innej, priorytetowej dla Google Ads kwestii – geolokalizacji. Zanim podpiszesz swoją umowę na linki sponsorowane, dokładnie zweryfikuj miejsce wyświetlania komunikatów promocyjnych. Często działanie na cały kraj powoduje gigantyczne rachunki oraz małą efektywność płatnych kampanii.

Materiał partnera

Tags from the story
, ,